Бизнес төлөвлөгөө - Нягтлан бодох бүртгэл.  Гэрээ.  Амьдрал ба бизнес.  Гадаад хэлнүүд.  Амжилтын түүхүүд

Баннерыг хэрхэн товших боломжтой болгох вэ. Баннертай ажиллах дүрэм

Үзсэн: 1,139

Унших хугацаа: 5 мин.

Вэбсайт дээрх баннерууд маш их алдартай байдаг - ялангуяа үндсэн хуудсан дээр. Гэхдээ буруу зохион бүтээсэн баннер нь бүх зүйлийг сүйтгэж чадна, харин тус болохгүй. Жишээлбэл, баннерууд хурдан анивчдаг нь ядаргаатай бөгөөд таныг сайтаас хурдан гарахыг хүсдэг. Зочдын уур хилэнг биш харин сонирхлыг татахын тулд дарж болох баннерыг хэрхэн яаж хийх вэ?

Баннер хэрхэн хийх вэ

Баннеруудад зориулсан EDP зарчим

Бүх баннеруудыг EDP зарчмын дагуу эмхэтгэсэн байх ёстой.

  • "O" эсвэл санал болгох. Таны үйлчлүүлэгчдэд зориулсан тусгай санал. Танай бүтээгдэхүүн ямар ашиг тустайг баннер дээр бичээрэй.
  • "D" буюу эцсийн хугацаа. Урамшуулаа хязгаарлах (цаг хугацаа, тоо хэмжээ эсвэл үнээр)
  • "P" эсвэл үйлдэлд уриалах (худалдан авах, илүү ихийг мэдэх гэх мэт)

Санаж байна уу: сайн баннер нь товшилт хийхэд хангалттай хэмжээний мэдээллийг агуулдаг.

Эцсийн эцсийн 3 сонголтыг нарийвчлан авч үзье:

1. Цагийн хязгаар

Баннерт байнга хэрэглэгддэг сонголт бол тусгай саналыг хязгаарлах явдал юм. Гол нь та ийм өдөр хүртэл хүчинтэй амттай нөхцлийг санал болгодог. Урамшуулал 24 цаг буюу 3-4 хоногийн хугацаанд хүчинтэй гэдгийг баннер дээр бичсэн нь дээр. Зочид бодох хугацаа бага байх тусам таны баннер дээр илүү их товших болно.

2. Үнийн өөрчлөлт

Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг худалдан авахад хэр хугацаа үлдсэнийг баннераар харуул таатай үнэ. N хоногийн дараа бараа бүтээгдэхүүний үнэ өөрчлөгдөж, яг одоо худалдаж авахгүй бол хэр их мөнгө төлөх ёстойг зочдод ойлгуул.

3. Тоо хэмжээ хязгаар

Та үйлчлүүлэгчид бүтээгдэхүүн дуусч байгааг харуулах хэрэгтэй. Жишээлбэл, баннер дээр "Зөвхөн 17 хувь үлдсэн" гэж бичнэ үү. Илүү үр дүнтэй байхын тулд 17-оос 5-ыг нь захиалсан байна. Энэ бүхэн нь худалдан авагчийг шийдвэрээ яаравчлахад хүргэдэг.

Слайдерт 2-3 баннер

Олон тооны баннер үүсгэх шаардлагагүй. Хэрэглэгчид таны бүх сурталчилгааг үзэх цаг гаргахын тулд үндсэн хуудсанд хангалттай цаг зарцуулдаггүй тул энэ нь утгагүй юм. Дүрмээр бол эхний 2-3 хошуунд гол анхаарал хандуулах болно.

Слайдерын оронд нэг статик баннер байрлуулах нь дээр. Энэ нь таныг гялалзсан зургуудаар зочдыг залхаахгүйгээр сурталчилгаагаа илүү сайн санах боломжийг олгоно.

Харин 2-3 баннер байрлуулахыг хүсвэл дараах онцлогуудыг анхаарч үзэх хэрэгтэй.

1. Баннерын хурд

Баннерууд хурдан эргэлдэж болохгүй, эс тэгвээс хэрэглэгч өөрийн сонирхсон баннерыг үзэх хангалттай цаг байхгүй болно. Үүний үр дүнд тэрээр эвгүй санагдаж, гулсагч дээр дахин гарч ирэх баннерыг хүлээхээс өөр аргагүй болно. Үйлчлүүлэгчдээ нөхцөл байдлыг хянах боломжгүй мэт бүү мэдрүүл - энэ нь маш ядаргаатай юм.

Гэсэн хэдий ч, автомат баннерыг эргүүлэх нь хэтэрхий удаан байвал эсрэг нөлөө гарах болно. Хэрэглэгчид өөрсдөд нь тийм ч сонирхолтой биш баннеруудыг харахаас залхах болно.

Тиймээс олохыг хичээ алтан дундаж. Баннерын эргэлтийн хурдыг хурдан биш, гэхдээ удаан биш байхаар тохируулаарай - үзэхэд хангалттай. Баннерт олон тооны текст байхгүй тохиолдолд 5-7 секунд нь ихэвчлэн хангалттай байдаг.

2. Баннерын дараалал

Хэдийгээр та автомат эргэлтийг тохируулсан ч ихэнх хэрэглэгчид гулсагч дээрх бүх баннерыг үзэх цаг гарахгүй. Тэд зүгээр л нүүр хуудсанд тийм ч их цаг зарцуулдаггүй. Ихэвчлэн бүх баннер харагдахаас өмнө гүйлгэж эсвэл өөр хуудас руу шилждэг.

Ийм учраас гулсагч дээрх баннеруудын дараалал нь маш чухал юм. Эхний баннер нь дараагийн бүхнээс илүү анхаарал татдаг. Хэрэв баннер зочдод сонирхолгүй бол бусад нь огт харагдахгүй байх магадлал өндөр байна. Тиймээс баннеруудын дарааллыг сайтар бодож үзэх хэрэгтэй.

Хурдан эргэлт нь хэрэглэгчдэд саналыг үзэх цаг гарахгүй байх болно. Тиймээс, баннер дээр төвлөрч байх үед, өөрөөр хэлбэл хулгана түүн дээр гүйлгэж байх үед автомат эргэлтийг түр зогсоох ёстой. Үүний зэрэгцээ, баннер ажиллахаа больсон гэж төөрөгдүүлэхгүйн тулд тойруулга нь түүний хөдөлгөөнд хариу үйлдэл үзүүлж байгааг зочдод нүдээр харуулах хэрэгтэй.

4. Гарын авлагын харилцан үйлчлэл

Хэрэглэгч баннертай идэвхтэй харьцсаны дараа автомат эргэлт зогсох ёстой. Жишээлбэл, тэр товчлуурууд дээр дарахад (дараагийн / өмнөх) тойруулгад шинэ баннер харуулах.

Дүгнэлт

Зарим хэрэглэгчид хошууны харалган байдлаас болж тойруулгыг үл тоомсорлодог. Бусад хүмүүст энэ дизайны элемент таалагдахгүй байж магадгүй юм. Гэхдээ авахын тулд дээрхийг дагаж мөрдөөрэй хамгийн сайн үр дүнбаннер ашиглах үед. Зочдод баннерууд илүү сонирхолтой, хэрэгцээтэй байх болно. Дүрмээр бол сайтыг цаашид судлах хүслийг бий болгохын тулд сайтын хувьд анхны сэтгэгдэл маш чухал юм.

LPGenerator-д зориулж бичсэн нийтлэл

Алдартай нийтлэлүүд

Сайн байна уу, блог сайтын уншигчид!

Баннерын талаар олон хүн сонссон ч энэ нь юу болохыг цөөхөн хүн л мэддэг. Энэ нь шинэ, төлбөрийн чадвартай үйлчлүүлэгчдийг татах, мэдлэгийг нэмэгдүүлэхэд тусалдаг. Ерөнхийдөө, хэрэв та үүнийг зөв хэрэглэвэл энэ нь бизнест зориулсан шидэт эм юм. Одоо би баннер сурталчилгаа гэж юу болох, яагаад хэрэгтэй вэ, хэрхэн шинэ үйлчлүүлэгчдийг авчрах талаар танд хэлэх болно. Хэрэв та бүх зүйлийг зөв хийвэл сайн мөнгө олох боломжтой.

Баннер сурталчилгааофлайн - энэ бол винил болон тунгалаг бус полипропиленээр хийсэн зотон дээр хэвлэсэн зураг юм. Үүнийг сурталчилгааны самбарт хавсаргах эсвэл хурдны зам, барилга байгууламж, модон дээр өлгөх боломжтой. Гол давуу тал нь 3-7 жил мууддаггүй, интернэтгүй холоос харж болно.

Сул тал нь үнэ юм. Зотон даавуу үйлдвэрлэх, хэвлэхийн тулд тэд 110 рубль / м2-аас асуудаг. метр. Үйлдвэрлэл, угсралт нь 4000-5000 рубль болно. Байрны төлбөрийг сар бүр эсвэл бүр өдөр бүр төлөх ёстой. Түүнээс гадна энэ нь илүү ашигтай байх тусам төлбөр өндөр байх болно. Үнийн ханш бүс нутгаас хамаарч өөр өөр байдаг. Жишээлбэл, Москвад тэд 50,000-200,000 рубль, Краснодар хотод хурдны замын ойролцоо 10,000 рубль авдаг.

Гэхдээ бид гаднах сурталчилгаанд нэг их анхаарал хандуулахгүй. Онлайн баннер сурталчилгаа гэж юу болохыг олж мэдье. Эцсийн эцэст энэ бол бизнесийнхээ талаар ярих хямд бөгөөд түгээмэл арга юм. За тэгээд бизнес эрхлэгч биш бол баннер бүтээж, зөв ​​байрлуулснаар мөнгө олох боломжтой.

Интернет дэх баннер сурталчилгаа нь зочдыг татах, мэдээлэл өгөх, мэдлэгийг нэмэгдүүлэхэд ашигладаг график дүрс юм. Энэ нь зүүн эсвэл баруун буланд, хуудасны доод эсвэл дээд хэсэгт байрладаг. Хэрэглэгч түүн дээр дарахад түүнийг сурталчлагчийн вэбсайт руу аваачна.

Анхны онлайн баннер 1994 онд гарч ирсэн. Одоо энэ нь алдартай онлайн зар сурталчилгааны хоёрдугаарт бичигдэж байна. Хүмүүсийн 64.6 орчим хувь нь хайлт хийх, худалдан авахдаа баннерт итгэдэг.

Яагаад танд баннер хэрэгтэй байна вэ?

Баннер хэрэгтэй, учир нь:

  • Зардаг.
  • Мэдээлдэг.
  • Түншүүд рүү чиглүүлэх.
  • Бусад бүтээгдэхүүн/үйлчилгээнд анхаарлаа хандуулдаг.
  • Үнэнч байдал, хүлээн зөвшөөрлийг нэмэгдүүлдэг.
  • Баннер дээр мэргэжлийн ажил гэдэг нь зорилтот үзэгчдийг тодорхойлох, дизайн дээр ажиллах, тохиромжтой сайтыг хайж олох, байршуулах гэсэн үг юм.

    Төрлийн

    Ойлголтын дагуу ямар төрлийн баннер байдгийг олж мэдье.

    • Статик.
    • Хөдөлгөөнт.

    Тэдгээрийг үүсгэх, сайтад нэмэхэд хэцүү байдаг. Гэхдээ тэд танд бүтээгдэхүүн/үйлчилгээгээ илүү сайн харуулж, илүү их анхаарал татах боломжийг олгодог. Товшилтын түвшин хэд дахин өндөр байна.

    Ямар ч төрлийн бизнес эрхлэхэд тохиромжтой. Бүтээлийн зардал 2-3 дахин их байдаг.

    Видеон дээр та хөдөлгөөнт баннер сурталчилгааны жишээг харж болно.

    Формат, байршлын хувьд ямар төрлийн баннер байдгийг харцгаая.

    • Босоо.

    • Хэвтээ.

    Энэ байрлалыг бид дурангийн хараагаар хэвтээ байдлаар хардаг тул илүү сайн ойлгодог. Бид өөрсдийгөө хэт их дарамтлах шаардлагагүй. 0.03 секундын дараа зочин зураг дээр илүү их сканнердах бөгөөд энэ нь түүний анхаарлыг татахад илүү хялбар болно гэсэн үг юм. Хэвтээ хэлбэр нь олон төрлийн бүтээгдэхүүнийг сурталчлахад тохиромжтой.

    Техникийн агуулгын дагуу баннеруудыг дараахь ангилалд хуваадаг.

    • Java.

    HTML кодонд нэмсэн. Java апплет (програм) холбогдсон байх ёстой. Хүмүүс үүнийг тоглоом, зугаа цэнгэлийн сэдвүүдийг сурталчлахад ашиглах дуртай. Жишээлбэл, хэрэглэгч дүрийн үс засалт сонгох боломжтой. Тэр тоглоомд чимээгүйхэн татагдаж, бүртгүүлж, үргэлжлүүлэхийг хүсэх болно. Интернет муу байсан ч ийм баннер ачаалагддаг.

    • Флэш.

    Уян хатан Macromedia технологи. Хүн бүр түүнтэй тоглох боломжтой: текст, зургийг өөрчлөх, дууг унтраах, ямар нэгэн зүйл бичих.

    Энд та хариултын сонголтыг сонгож болно.

    HTML кодонд суулгасан PNG, GIF, JPG форматтай зургаас бүрдэнэ. Баннер сурталчилгааг интерактив болгодог элементүүдийг мөн энд бичсэн байдаг. Ямар ч хэрэглэгч ямар нэг зүйлийг чирэх, буулгах, зурган дээрх ямар нэг зүйлийг өөрчлөх, хөгжүүлэгчийн хүссэнээр бичих боломжтой.

    Компанийн давуу тал дээр дарахад энэ нь гарч ирнэ дэлгэрэнгүй мэдээлэл.

    • HTML5.

    Ухаалаг утас эсвэл компьютерийн хэмжээгээр тохируулна. Flash болон CGI-ээс ялгаатай нь та ямар ч хэмжээг зааж өгч болно. Энэ формат нь сайтад дасан зохицож, үзэхэд саад болохгүй шаардлагатай мэдээлэлХуудас дээр. Та Yandex дэлгэцээр дамжуулан HTML5 баннеруудыг удирдах боломжтой.

    Эндээс та орон сууцаа сонгоод дээр нь дарж болно. Дарсны дараа сурталчлагчийн вэбсайт нээгдэнэ.

    • Дотоод засал.

    Нэг сайтын хуудас руу шилжүүлнэ. Энэ нь ямар нэгэн зүйлд мэдэгдэх, анхаарлыг татахад шаардлагатай байдаг. Худалдан авагч бүтээгдэхүүний хуудсанд зочилсон байна. Та 3000 рублиас дээш анхны захиалгадаа 500 рублийн хөнгөлөлт эдэлнэ. Таны сурталчилгааны сурталчилгааны ачаар тэр энэ талаар олж мэдээд сагсандаа их хэмжээгээр дүүргэх болно.

    Озон дээд талд нүүр хуудасарга хэмжээний талаар мэдээлдэг.

    • Брэнд.

    Лого болон байгууллагын өнгө байдаг. Хөдөлгөөн ихтэй сайтууд дээр байрлуулсан. Гол ажил бол дурсагдах, өөртөө итгэх итгэлийг төрүүлэхийн тулд нүднийхээ өмнө гялалзах явдал юм. Худалдан авах цаг нь ирэхэд хүн аль хэдийн үзсэн брэндийнхээ талаар бодох болно.

    • Мэдээллийн.

    Худалдан авалтыг идэвхжүүлэхийн тулд бүтээгдэхүүн/үйлчилгээг илүү сайн танилцуулдаг. Энэ нь зорилтот үзэгчдийн ашиг тус, чухал шинж чанаруудыг агуулдаг.

    • Худалдах.

    Үүний зорилго нь бүтээгдэхүүн / үйлчилгээг борлуулах явдал юм. Энэ нь USP, тодорхой ашиг тус, үйл ажиллагааны уриалгыг агуулдаг.

    Байршлын цар хүрээнээс хамааран баннерууд нь:

    • дамжуулан.

    Тэдгээрийг сайтын бараг бүх хуудас, түүний дотор үндсэн хуудас дээр байрлуулсан болно. Үл хамаарах зүйл бол тусламжийн үйлчилгээ, тусламж, чатын хэсэг юм.

    • Нэг хуудас.

    Зөвхөн нэг буух хуудсанд нэмсэн.

    Хэмжээ ба байршил

    Нэг зураг дээрх алдартай баннерын хэмжээ.

    Баннерыг хуудасны янз бүрийн газарт байрлуулна: хажуу, доод, дээд, дунд хэсэгт. Энд та өөрийн сайт дээр сурталчилгааны зураг нэмж болох диаграмм байна.

    Баннерыг хэрхэн, хаана байрлуулах вэ:

  • Хайлтын системээр дамжуулан таны зорилтот үзэгчид байрладаг сэдэвчилсэн сайтуудыг хайж олох болно. Хуудсуудыг үзэх, харилцагчдыг хайх. Эзэмшигчтэй биечлэн холбоо барина уу. Чи төл. Тэд таныг хууран мэхэлж, зар сурталчилгааг хугацаанаас нь өмнө устгаж чадна. Та санал эсвэл гэрээ байгуулах хэрэгтэй.
  • Блог солилцоо – Blogun. Сурталчлагчаар бүртгүүлж, тарифаа төлж, сэдэв болон нийтлэх урсгалд үндэслэн блогоо сонго.
  • Yandex.Direct болон Google AdSense. Хамгийн сайн сонголтууд, учир нь таны баннер бүх сэдэвчилсэн сайтууд дээр байх болно. At зөв тохиргооНэг товшилтын үнэ хямд байх болно. Таны зар сурталчилгааны төсөв дуусах хүртэл хэн ч таны сурталчилгааг устгахгүй. Эдгээрт зар сурталчилгааны сүлжээнүүдТа сонирхол, наснаас хамааран дэлгэцийг өөрчлөх боломжтой. Эдгээр нь сайн борлуулдаг зорилтот зар сурталчилгааны цуурай юм.
  • Давуу болон сул талууд

    Давуу тал:

  • Та дизайныг өөрөө сонгоно. Хэрэв та Photoshop болон найруулгын үндсийг мэддэг бол өөрөө баннер хийж болно. Дизайнер дээр хэмнээрэй.
  • Брэнд танигдаж, итгэл нэмэгддэг.
  • Гудамжны баннераас хямд. Yandex.Direct болон Google AdSenseТа зар сурталчилгааг хямд үнээр тохируулах боломжтой. Жишээлбэл, нэг товшилтоор 5 рубль. 300-500 хүнтэй сайтууд өдөрт бага төлбөр авдаг.
  • Та зорилтот үзэгчдэдээ бүрэн дасан зохицож чадна. Зургаа сонгоод, өөрийн гол давуу талуудыг онцолж, түүнийг таны ирээдүйн сууж буй газарт байрлуул. Энэ нь хөрвүүлэлт, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх түлхүүр юм.
  • Зар сурталчилгааны үр нөлөөг шинжлэх нь илүү хялбар байдаг.
  • Алдаа:

  • Та сэтгэгдэл, товшилтыг төлөх ёстой. Зарим шилжилт нь зорилгогүй байж болох юм, өөрөөр хэлбэл хэрэглэгчид зүгээр л орж, гарах боловч та мөнгөө төлөх болно.
  • Баннер сурталчилгааг арилгахад зочлох хүн цөөрч магадгүй.
  • Та зорилтот үзэгчдээ санаж, төсвөө үрэх болно. Хэрэв та үйлчилгээгээ сонирхдоггүй хүмүүст сурталчилгаа үзүүлбэл сурталчилгааны төсвөө дэмий үрэх болно. Хэрэв ашиг тус эсвэл загвар нь зорилтот үзэгчдийн хэрэгцээтэй холбоогүй бол мөн адил зүйл тохиолдох болно.
  • Стандарт баннерууд танил болсон. Хэрэв та хөрвүүлэлт, борлуулалтыг авахыг хүсч байвал үүнийг өөрөөр байрлуулж, зураг, текст, өнгөөр ​​туршиж үзэх хэрэгтэй.
  • Байрны төлбөрийг яаж төлөх вэ

    Баннер байршуулах төлбөрийг 2 схемийн дагуу төлдөг.

  • Тогтмол. Та хуудасны талбай түрээслээд өдөр, сар, жилээр төлбөрөө төлнө. Ихэвчлэн энэ төлбөрийн аргыг сайтын эзэмшигчтэй тохиролцсоны дагуу тогтоодог.
  • Динамик. Та товшилт эсвэл сэтгэгдэлд төлбөр төлдөг.
  • Хэрхэн анхаарал татахуйц баннер хийх вэ

    Чиг хандлагыг дагаж мөрдөөрэй. Одоо бол эгдүүцмээр гялалзсан реклам их гарч байна. Бид эсрэгээрээ ажиллах болно. Таны баннерыг бэхжүүлэх хэд хэдэн зөвлөмж:

  • Анхаарал татахгүй байх. Баннер гарч ирэхгүй, сайт дээрх мэдээллийг судлахад саад болохгүй, дэлгэцийн хагасыг эзлэх ёсгүй.
  • Дулааны газрын зураг зурах. Хуудасны зочдод хаана илүү их анхаарал хандуулж байгааг хянах. Yandex.Metrica дээр та товшилтын дулааны газрын зургийг харж болно. Статистикийн мэдээгээр хүмүүс хуудасны зүүн дээд булан болон сайтын толгой хэсгийг илүү их хардаг.
  • Минимализм ба алтан харьцаа. Шаардлагагүй нарийн ширийн зүйлийг арилгаж, гол объектыг дунд хэсгийн баруун талд бага зэрэг байрлуулна.
  • Фонт чухал. Хамгийн товших боломжтой фонт бол Baskerville, хэрэглэгчийн хувьд хамгийн бага сонирхол татахуйц фонт бол Comic Sans юм.
  • Өнгөний сэтгэл зүйг ашигла. Алт, хүрэн, голт бор, хар нь үнэтэй бараануудад тохиромжтой. Хоол тэжээл - ногоон, улбар шар. Өнгөний зөв хэрэглээ нь зөв сэтгэгдэл төрүүлнэ.
  • Зорилтот үзэгчдийг судлах

    Хайлтын системээ өөр улс руу дахин тохируулна уу. Жишээлбэл, АНУ эсвэл Франц. Сонирхсон зургуудыг хайж олоорой Англи хэл. Та RuNet дээр байхгүй олон сайхан зургуудыг олох болно.

    Текст

    Бид сэтгэл татам гарчиг үүсгэдэг. Та өвөрмөц борлуулалтын саналыг ашиглаж болно.

    Зорилтот үзэгчдийн гол ашиг тустай бүтээгдэхүүний товч тайлбар. 5-7 үг хангалттай, бусад нь хэтэрхий их байна.

    Зургийг зураг болгон нэгтгэж байна

    Одоо Photoshop, Gimp эсвэл Paint.net-ийг нээж, байршлыг дүрслэн хараарай. Бид шаардлагатай хэмжээтэй хоосон зотон даавууг бүтээж, дүүргэж, зураг, текст нэмэх гэх мэт бүх зүйл төлөвлөсний дагуу байна.

    Хэрэв та үүнийг өөрөө хийхэд хэцүү бол чөлөөт бирж дээр вэб дизайнераас захиалж болно. Захиалга хийх статик баннерын үнэ 250 рубль байна. Энэ нь ажилтны нарийн төвөгтэй байдал, түвшингээс хамаарна.

    Photoshop дээр GIF баннер хэрхэн үүсгэх тухай видео заавар.

    Баннер хэр үр дүнтэй болохыг хэрхэн олж мэдэх вэ
  • CTR (click-through rate) нь товшилт ба сэтгэгдэлийн харьцаа юм. Зарыг 100 хүн үзсэн гэж бодъё, тэдний 5 нь сайт руу орсон. Дараа нь 5/100*100%=5%. CTR хэт бага үед та баннер байрлуулсан загвар, контент эсвэл платформ дээр ажиллах хэрэгтэй.
  • ROI (хөрөнгө оруулалтын өгөөж) нь татагдсан үйлчлүүлэгчдээс авсан орлогын хувь хэмжээ юм. Томъёог ашиглан тооцоолсон: (ашиг-зардал)/зардал*100%. Бид 1300 рублийн хөрөнгө оруулалт хийсэн, тэд биднээс 3000 рубль худалдаж авсан, дараа нь (3000-1300 рубль) / 1300 * 100% = 130%. Бид 30 хувийн ашиг олсон. Хэрэв ROI 100% ба түүнээс бага бол энэ нь төсөв зарцуулагдаж байна гэсэн үг. Ямар нэг зүйлийг өөрчлөх хэрэгтэй.
  • CAC - татагдсан үйлчлүүлэгчийн зардал. Зар сурталчилгаа нь зардал багатай эсэхийг тодорхойлоход тусална. Бид бүх зардлыг нэмдэг: зар сурталчилгаа, ажилчид эсвэл чөлөөт ажилчдын цалинг нэмж, нийт үйлчлүүлэгчдийн тоонд хуваана. 10,000 рубль зарцуулсан, 23 худалдан авагч татсан гэж бодъё, нэг нь 434 рубль болно гэсэн үг. Хэрэв дундаж худалдан авалт 300 рубль байвал бид алдагдалтай ажиллаж байна.
  • Yandex.Direct дээр баннерын үр нөлөөг шалгахад хялбар байдаг. "Зар сурталчилгааны бүлэг" функцэд та түлхүүр үг бичих эсвэл зураг сонгож, товшилтын хурдыг харах боломжтой.

    Yandex хангалттай CTR өгөгдөлтэй байх үед энэ нь танд хамгийн үр дүнтэй зар сурталчилгааг харуулах болно.

    Хэрэв зураг бүтэхгүй бол статистик зар сурталчилгааны кампанит ажилбухимдаж байна, та оролдож болно.

    Дүгнэлт

    Энгийн байдал, гол давуу тал, зар сурталчилгааны ер бусын газар нь танд ашигтай байх болно.

    Баннер хийж сурвал сайн мөнгө олох боломжтой. Мэргэжлийн хүмүүс өдөрт 2-3 ширхэгийг хийж чаддаг. Мөн энэ нь дор хаяж 1000 рубль юм.

    Баннерыг вэб сайтаас харахад таныг бухимдуулдаг уу?

    Танд илүү олон товшилт, захиалга авахыг хүсч байна!

    Дараагийн хэрэгтэй нийтлэлээр бид тантай уулзах болно.

    Манай блогт бүртгүүлснээр та алсаас хэрхэн ажиллаж, аялж эхлэх талаар хамгийн түрүүнд мэдэх болно.

    Зааварчилгаа

    Баннерыг гипер холбоос дээр байрлуулж товших боломжтой болгоно. HTML элемент А-г ашиглана уу. Эхлэх шошго нэмнэ үү үнэ цэнэ нь зорилтот нөөцийг илэрхийлдэг href шинж чанар, мөн төгсгөлийн шошготой. Жишээлбэл: Энэ бол вэб хуудсанд баннер нэмэх хамгийн энгийн бөгөөд түгээмэл хэрэглэгддэг арга юм. Үнэн хэрэгтээ энд байгаа зураг нь холбоосын зангуу юм.

    Үйлчлүүлэгчийн газрын зургийг ашиглан баннер зурган дээрээ олон халуун холбоос үүсгэх боломжтой. Баримт бичгийнхээ HTML тэмдэглэгээнд газрын зургийн нэрийг заасан нэрийн шинж чанартай MAP элементийг нэмнэ үү. MAP-д href, shape, coords шинж чанаруудыг зөв утгаар тохируулсан нэг буюу хэд хэдэн AREA хүүхэд элементүүдийг байрлуул. Жишээ нь: Баннерыг тодорхойлдог IMG элемент дээр үйлчлүүлэгчийн газрын зурагт хамаарах usemap шинж чанарыг нэмнэ үү. Жишээлбэл: Энэ арга нь аль бүсийг идэвхжүүлсэнээс хамаарч хэрэглэгчийг өөр өөр нөөц рүү чиглүүлэхийн тулд нэг баннер ашиглах боломжийг олгодог.

    Баннер дээр дарахад өөр нөөц рүү шилжих үйл явцыг эхлүүлэхийн тулд хэрэглэгчийн скриптээр хэрэглэгчийн оруулсан үйл явдлыг боловсруулах чадварыг ашиглана уу. Харгалзах баримт бичгийн элементэд onclick зохицуулагчийг тохируулна уу. Та HTML тэмдэглэгээнд onclick шинж чанарыг нэмснээр үүнийг хийж болно: эсвэл шууд скриптээс: Энэ арга нь хөтөч дээрх скриптүүдийг идэвхгүй болгосон тохиолдолд баннер дээр дарах үед хэрэглэгчийг дахин чиглүүлэх үйл явцыг уян хатан байдлаар удирдах боломжийг олгодог.

    Маягтыг товших боломжтой INPUT төрлийн зургийн элементийг ашиглан вэб хуудсанд оруулна. Зурганд тохируулсан төрлийн атрибут бүхий INPUT элемент нь график илгээх товчийг тодорхойлдог. Зургийн нөөцийн хаягийг src атрибутаар тодорхойлно. Жишээ нь: Энэхүү сурталчилгааны аргыг ашиглах нь маш том боломжийг олгодог. Тиймээс та далд талбаруудыг, ялангуяа маягт илгээхийн тулд POST хүсэлтийг ашиглан нэлээд их хэмжээний нэмэлт өгөгдлийг сервер рүү шилжүүлэх боломжтой. Та маягтыг илгээхээсээ өмнө onsubmit зохицуулагчийг томилж, дээр зарим үйлдлийг хийж болно. Usemap шинж чанарыг ашиглан товчлуурын зурагт үйлчлүүлэгчийн газрын зургийг оноож өгөхийг зөвшөөрнө.

    Бид бүгд гудамжинд боломжит худалдан авагчдын анхаарлыг татсан тод, өнгөлөг баннеруудыг харсан. Интернэт дэх ийм төрлийн нийтлэл нь хүмүүсийн сонирхлыг татахуйц бөгөөд илүү мэдээлэлтэй байдаг. Бид ихэвчлэн зөв боловсруулсан модулиудад анхаарлаа хандуулдаг гэдгийг хүлээн зөвшөөрч байна.

    Баннерын хэмжээ

    Вэб хуудасны орон зай хязгаарлагдмал тул аливаа контент өөрийн гэсэн газартай, тохирох хэмжээстэй байдаг. Дизайныг боловсруулахдаа энэ цэгийг анхаарч үзэх хэрэгтэй. Энэ төрлийн зар нь пикселийн хэмжээгээрээ ялгаатай:

    • 468 x 60 - урт эсвэл бүтэн баннер. Энэ нь ихэвчлэн вэбсайтын дизайныг боловсруулахдаа тусдаа газар хуваарилдаг;
    • 392 x 72 - босоо навигацийн самбар бүхий урт баннер;
    • 234 x 60 - эдгээр нь ихэвчлэн хэд хэдэн хэсэг бүлэгт байрладаг;
    • 120 x 240 - энэ нь зар сурталчилгааны үйлчилгээ, бараа бүтээгдэхүүний хувьд ихэвчлэн ашиглагддаг бөгөөд босоо байрлалтай байдаг;
    • 88 x 31 - дөрвөлжин 125 x 125-аас микро товчлуур хүртэл хэмжээтэй товчлуурууд.


    Интернет дэх баннер сурталчилгааны төрлүүд

    Хэлбэр, бүтээх аргад үндэслэн баннеруудыг график болон текст гэж хуваадаг.

    • График зар сурталчилгааны зургийн формат - gif, jpeg, png. Модуль нь зөвхөн нэг зураг дээр суурилсан үед тэдгээр нь статик, эсвэл динамик байж болно. хэд хэдэн ээлжлэн зураг. Тэдний гол давуу тал нь тэдний бүтээлийн энгийн, тав тухтай байдал юм. Гэвч харамсалтай нь тэдний чадвар удаан ачааллаар хязгаарлагддаг. Хайлтын системүүд статик болон хөдөлгөөнт нийтлэлийг хурдан индексжүүлдэг бөгөөд энэ нь аливаа эх сурвалжийг сурталчлах явцад маргаангүй давуу талтай юм.
    • Текст нь зураг, хөдөлгөөнгүй энгийн текст блокууд юм. Энэ нь мэдээжийн хэрэг, тийм ч бүтээлч харагддаггүй, гэхдээ тэд хурдан ачаалж, хэрэглэгчийг бухимдуулдаггүй.

    Илүү олон удаа та текст-график эрлийзийг харж болно.

    Холбогдох форматууд
  • Баннер сурталчилгааны эгч нь тизер сурталчилгаа юм. Энэ нь хулгайн контент бүхий сайтуудын урсгалыг татах, турах гайхамшигт бүтээгдэхүүн зарах гэх мэт зорилгоор ашиглагддаг. Тэд аль болох олон хүнийг татахын тулд үргэлж ер бусын, цочирдмоор загваруудыг ашигладаг бөгөөд энэ нь шар хэвлэлтэй төстэй зүйл юм.
  • Попап блокууд. Зар сурталчилгааны модуль дээр дарахад хуудас нээгдэж магадгүй тусдаа цонхҮзэж буй хуудасны дээгүүр - энэ нь попап гэж нэрлэгддэг эсвэл хуудасны доор - поп-доор. Ийм алхам хийх зорилго нь зочдын анхаарлыг өөртөө шилжүүлэх эсвэл татах явдал юм, гэхдээ сонирхсон хуудсыг хаасны дараа. Энэ нь ялангуяа дууны эффект ашиглах үед нэлээд ядаргаатай байж болно.

    Онлайн сурталчилгаа хийх боломжтой Гадаад төрх-аас гарч ирэх мессежүүдийг сануулах Нийгмийн сүлжээ. Тэдгээр нь хуудасны зүүн эсвэл баруун доод буланд байрладаг. Энэ төрөл нь агуулгын танил байдлаас шалтгаалан сэтгэл татам боловч нэгэн зэрэг хэрэглэгчийг удирддаг.

    Хуудасны дээд талд зар сурталчилгаа. Интернет дээр та унших боломжтой хуудасны талыг хамарч чаддаг модулиудтай ихэвчлэн тааралддаг - эдгээр нь хөвөгч баннерууд бөгөөд тэдгээр нь бас баялаг мэдээллийн хэрэгсэлд хамаардаг. Энэ арга нь харилцан үйлчлэлийн ачаар зарыг илүү мэдэгдэхүйц болгож, товшилтын хурдыг нэлээд өндөр болгодог. Гэсэн хэдий ч тэд интрузив байдлаар сайтад хор хөнөөл учруулдаг.

    Бүтээлийн технологи
    • Флэш технологийг ашиглах нь одоо хамгийн алдартай бөгөөд хүссэн загвараа бүтээх боломжийг олгодог.
    • Тэд java хэл дээр бичдэг хэрэглээний программуудбөгөөд HTML баримт бичигт суулгагдсан байдаг. Хөтчийн цонхонд ийм баннеруудыг зөв харуулахын тулд тусгай залгаасууд шаардлагатай. Одоо тэд бараг бүх төрлийн багцад байдаг програм хангамжИнтернет дээр ажиллахад зориулагдсан. Ийм модулиуд нь тусгай функциональ давуу талтай байдаггүй. Та зарим элементүүдийг засах, объектуудтай энгийн залруулга хийх, хэрэглэгч хулганыг дарах эсвэл гар дээрх товчлууруудыг дарах гэх мэтийг хянах боломжтой. Гэхдээ тэдгээрийг ачаалахад удаан хугацаа шаардагддаг бөгөөд ямар ч тохиргоо байхгүйгээс буруу харагдах нь элбэг.
      Ийм объектыг rich media буюу rich media гэж нэрлэж болно сурталчилгааны хэрэгсэлХэрэглэгчийн хувьд интерактив, сэтгэл татам байдлаараа ялгардаг боловч үйлдвэрлэхэд хэцүү байдаг.
    Баннеруудын зорилго

    Баннеруудыг бүтээхээс өмнө тавьсан даалгаврын дагуу хувааж болно.

    • Зорилтот. Гол зорилго нь зорилтот үзэгчдийн анхаарлыг татах, зар дээр дарах хүслийг өдөөж, сурталчилгааны сайт руу шилжих явдал юм.
    • Мэдээллийн. Тэд боломжит үйлчлүүлэгчдээ сонирхож болох бараа, үйлчилгээний талаар хэлэх зорилготой. Нэмж дурдахад тэд эдгээр бүтээгдэхүүний талаар илүү ихийг мэдэх хүслийг өдөөж, эцэст нь худалдан авалт хийх болно.
    • Брэнд. Тэд брэндийг танигдахуйц болгож, түүнд итгэх итгэлийг нэмэгдүүлдэг.
    • Гадна. Тэдний зорилго бол хэрэглэгчийг нэг нөөцөөс нөгөөд хөтлөх явдал юм.
    • Дотоод. Тэд нэг сайт дотор хуудаснаас хуудас руу шилжихэд тусалдаг.
    Баннер сурталчилгааны давуу тал
    • Энэ төрлийн сурталчилгаа нь томоохон, алдартай байгууллагууд болон залуу, хөгжиж буй байгууллагуудад тохиромжтой. Энд хүн бүр тэгш эрхтэй
    • Энэ нь брэндийн нэр хүнд, имижд нөлөөлөх сайхан боломж юм. Бараг интернет хэрэглэгч бүр компани бүтээгдэхүүнээ сурталчлахад ашигладаг хэрэгслийг нүдээр эсвэл далд ухамсартайгаар үнэлдэг.
    • Интернет дээр зар сурталчилгаа хийх, байрлуулах, засварлах нь гудамжны хувилбарыг захиалахаас хамаагүй хямд юм.
    • Та үргэлж байрлуулах газраа сонгох боломжтой. Сурталчлагч нь зорилтот үзэгчид, түүний нийгэм, хүн ам зүй, газарзүйн шинж чанарыг мэддэг бөгөөд эдгээр талыг харгалзан шаардлагатай параметрүүдийг тогтоодог. Үүний ачаар түүний сурталчилгааг зөвхөн хүмүүс л хардаг боломжит үйлчлүүлэгчид. Жишээлбэл, Yandex-д дэлгэцийн контекст сурталчилгаа нь хэрэглэгчийн хүсэлтэд тохирсон баннеруудыг харуулдаг. Та энэ тухай Семаль блог дээрх ICD-ийн тухай нийтлэлээс уншиж болно.
    • Та ийм сурталчилгааны стратегийн амжилтыг үргэлж хянах боломжтой бөгөөд хэрэв хүссэн үр дүнд хүрэхгүй бол сурталчилгааны стратегийг өөрчилж болно.
    • Та өөрийн үйлдлүүдийн амжилтын талаар ойрын ирээдүйд олж мэдэх боломжтой. Үр дүн нь зар сурталчилгааны зөв тохиргоо, байршуулах сайтын сонголт, блокийн харааны дизайн зэргээс хамаарна.
    • Мөн та шаардлагагүй хэвлэлийг үргэлж устгаж, одоо байгаа хэвлэлд өөрчлөлт оруулах, шинэ элемент нэмэх, текстийг өөрчлөх боломжтой.
    Баннертай ажиллах дүрэм

    Баннеруудын өндөр алдартай нь тэдний ашиглалтын үр нөлөөг харуулж байна. Гэхдээ зочдод тэдний анхаарлыг татахын тулд ашигладаг эффектүүдэд хайхрамжгүй хандах боломж үргэлж байдаг. Үүнээс урьдчилан сэргийлэхийн тулд дараахь зүйлийг анхаарч үзэх нь чухал юм.

  • Зорилтот үзэгчдээ тодорхойл.
  • Зорилго, зорилтоо тодорхойлох.
  • Загварын талаар бод.
  • Сурталчилгааны мессежийн текстийг эх сурвалж руу очих сонирхол, хүслийг төрүүлэхүйц байдлаар бич.
  • Энэ хэрэгслийн ашиглалтад дүн шинжилгээ хийж, дүгнэлт гарга.
  • Шаардлагатай бол тохируулга хийнэ үү.
  • Хэрэв өгөгдлийн дүн шинжилгээ хангалтгүй байвал:

    • Хуудас дээрх блокны байрлал, түүний дизайныг судлах. Энэ нь хэрэглэгч үүнийг үл тоомсорлохоос урьдчилан сэргийлэхийн тулд зайлшгүй шаардлагатай (ухамсартай эсвэл ухамсаргүйгээр - хошууны харалган байдал гэж нэрлэдэг).
    • Баннерын өнгөний схемээр тогло. Өнгө нь мэдээллийн ойлголтод хэрхэн нөлөөлдөгийг судлаарай.
    • Хуудасны ер бусын газар зараа байрлуулаад үзээрэй.
    • Зар сурталчилгааны хэмжээ нь хэрэглэгчийг нөөцөөс гарахыг албадахгүй сайтуудыг сонго.
    Хаана нийтлэх, яаж төлөх вэ

    Та нийтлэлээ байршуулах төлбөрийг хоёр аргаар төлж болно.

  • Статик - энэ нь тухайн талбай дээрх орон зайг түрээслэх хугацаанд үндэслэн түүний өртөгийг тооцох болно.
  • Динамик - төлбөрийн хэмжээ нь товшилтын тооноос хамаарна.
  • Байршуулах зардал нь хэд хэдэн хүчин зүйлээс шалтгаална: та сурталчилгаагаа хаана байрлуулахаар төлөвлөж байгаа, үүнийг интернетээр хэн үзэх вэ.

    • Сайтын эзэнтэй тохиролцохыг хичээ. Энэ нь хөрөнгийн бирж дээр гарахаас ялгаатай нь түрээсийн зардлыг мэдэгдэхүйц бууруулахад тусална. Онлайнаар үнэгүй нийтлэх боломж үргэлж байдаг.
    • Хэрэв та зараа Москва эсвэл Санкт-Петербург хотын хэрэглэгчдэд харуулахыг хүсвэл илүү их мөнгө төлөхөд бэлэн байгаарай.
    • Хэрэв бизнес илүү их өрсөлдөөнтэй бол түүнийг сурталчлах нь үргэлж илүү үнэтэй байх болно.
    • Урт хугацааны байршлыг сонгосноор та илүү их ачаалал авах болно.

    Баннер сурталчилгааны жишээг бид интернетээс байнга, бараг бүх мэдээллийн эх сурвалжаас харж байна. Хэрэв та хөгжилд зөв хандаж, байршуулах чанартай сайтыг сонговол алдар нэр нэмэгдэж байгааг хурдан анзаарах болно. Нийтлэлийнхээ товшилтын хувь хэмжээг үргэлж шинжилж, өөрчлөлтөд цаг тухайд нь хариу өгнө үү.